Monsters On Tour

Mortiis? Bai asta chiar mai canta? Asta a fost prima chestie care mi-a venit in minte cand am auzit de concertul trupei Mortiis in Bucuresti. Despre Mortiis nu mai stiam mai nimic de la The Smell Of Rain, si sincer nici nu pot sa zic ca muream de curiozitate sa aflu ceva, tinand cont  si de senzatia aia suparatoare ca omul „a tradat scena”. Sigur Mortiis nu era chiar la prima tradare, el renuntand destul de repede la statutul de membru al cult-bandului black metal Emperor.

Manat oarecum de curiozitate m-am prezentat la concert si nu am regretat nici macar o secunda. In 2011 Mortiis se prezinta cu totul altfel fata de cum il stiam eu. Proiectul dark ambiental, masca de troll si atmosfera pagana au lasat locul unui grup de dark industrial, o muzica care in concert aduce un pic cu primele albume Marylin Manson. Noul stil al trupei este excelent pentru prestatii live, surprinzator dar piesele par mult mai linistite pe disc.

Daca de Mortiis nu mai stiam nimic de foarte multa vreme, de Combichrist nici macar nu auzisem pana cand nu s-a anuntat acest concert. Inainte de concert m-am documentat un pic: industrial, bunicei pe felia lor, au deschis pentru Rammstein… nu poate fi chiar atat de rau. Muzica Combichrist nu este pe gustul meu, latura techno este prea accentuata pentru gustul meu, nu as asculta asa ceva acasa, dar trebuie sa recunosc ca in concert suna demential, nu as asculta asa ceva acasa dar in mod sigur o sa fiu in sala la urmatorul concert Combichrist. Referitor la show – unele piese au fost cam prea techno si mai ales prea repetitive si prea lungi, dar finalul cu „I want all of you to raise your finger and scream Fuck You Combichrist, Fuck This Shit” si You are a slut a fost demential.

4 răspunsuri to “Monsters On Tour”

  1. Pe mine din pacate ma irita desutl de tare sonoritatile de genul asta, dar e posibil sa-mi fi placut in concert (din moment ce-mi place Ruoska, de exemplu…trupa fostului vocal de la Battlelore)

  2. Stilul asta de muzica se preteaza foarte bine la concerte plus ca ambele trupe chiar stiu sa faca show (extrem de important). Mortiis suna destul de bine si pe disc, a pastrat cumva atmosfera discurilor vechi dar si-a modernizat soundul. Per total a fost un concert foarte reusit, daca ai ocazia sa mai prinzi una dintre trupele astea pe undeva eu zic sa nu eziti.

  3. Mi-ar fi plăcut să-i văd şi eu pe Mortiis, pe CC îi ştiu, i-am văzut acum vreo 2 ani în Madrid, a fost distractiv, o mulţime de goţi şi goate în negru… ţin minte piesa Without emotions (cu ei mi-am reluat blogul).

  4. Si pe aici au fost gativa goti si goate dar parca au predominat metalistii. La Mortiis cel putin s-a incins un moshpit de iti era mai mare dragu. La CC nu stiu ca m-am retras la adapost.

Lasă un răspuns

