Bullet For My Valentine – The Last Fight

Bullet For My Valentine este o trupa pe care am ignorat-o pana acum. Am avut mereu senzatia ca o trupa asa de celebra nu are cum sa imi placa. Am auzit intamplator o piesa BFMV la radio, mi-a placut ce am auzit si am decis sa vad mai exact cum sta treaba cu aceasta trupa. Trebuie sa recunosc ca trupa nu suna de loc rau, asa ca m-am gandit ca nu ar strica sa va propun si voua The Last Fight.

http://www.youtube.com/watch?v=iHerYUdPe44

4 răspunsuri to “Bullet For My Valentine – The Last Fight”

  1. Mie chiar nu mi-au placut niciodata. Primul album a fost o chestie emo-screamo like, moment care i-a facut praf si solistului gatul. Ulterior, au revenit cu un sound mai ok, dar pentru mine tot n-a fost suficient.

  2. Albumul asta suna surprinzator de bine, sincer eu i-am ignorat aproape total pana acum. Nu pot sa zic ca am devenit fan, dar pe bune ca mi-au placut mult mai mult fata de cat m-as fi asteptat.

  3. Lake of Tears in iunie.

  4. Dap, abia astept sa ii vad. Te-ai hotarat daca mergi la Epica?

Lasă un răspuns

