Theatre Des Vampires live in Wings Club

Am ajuns in Wings Club putin dupa ora 20 la timp cat sa prind concertul celor de la Fortress Of Faith. Trebuie sa recunosc ca trupa imi era total necunoscuta, dar am fost placut impresionat de prestatia lor. Fortress Of Faith interpreteaza un metal melodios in stilul celor de la Edenbridge. Trupa suna destul de bine pe felia asta, mi-au placut piesele lor, mai putin tentativa nereusita de cover W.A.S.P (Wild Child). Vocea Vandei (altfel destul de placuta) nu prea se potriveste cu piesa respectiva (dupa cum probabil stiti sunt un mare fan W.A.S.P). Solista s-a descurcat ceva mai bine la coverul Dio (Rainbow In The Dark). Sunt curios daca lui Bolo (cel caruia i-a fost dedicata Wild Child) i-a placut mai mult. Oricum trupa are clar potential si o sa ii urmaresc cu mai multa atentie. Horns Up.

Nu stiu cati dintre voi au fost in Wings Club, pentru mine a fost prima data, asa ca o sa va dau cateva detalii. Clubul este situat pe Bulevardul Mihai Eminescu la o distanta relativ egala de Obor si Piata Romana. Este un club potrivit pentru concerte de acest gen, maricel, cu o vizibilitate buna, aerisit. Singurul inconvenient a fost lipsa locurilor de la garderoba, eu ajungand ceva mai tarziu nu am avut unde sa imi las geaca. Ii rog pe proprietari sa mai cumpere naibii cateva cuiere ca este si pacat.

Inopia au fost pentru mine marea surpriza a serii. Desi numele trupei imi era vag cunoscut, aseara i-am ascultat pentru prima data si am fost extrem de placut impresionat. Solistul vocal este absolvent de teatru si asta s-a vazut. Nu stiu cat de regizate au fost problemele tehnice ale trupei, dar glumitele vocalului au destins atmosfera. De ce sa nu fiu sincer omul chiar m-a facut sa rad in cateva randuri. Muzica trupei suna si ea foarte bine (un fel de epic battle metal) si imediat dupa concert am zburat catre standul lui Titus sa imi cumpar CD-ul lor. Daca exista un pic de dreptate pe lumea asta Inopia or sa devina mari macar pe plaiurile mioritice. Mega Horns UP.

Dupa doua trupe romanesti excelente, Theatre Des Vampires au fost cireasa de pe tort. Va spun sincer ca am descoperit aceasta trupa luna trecuta, cand am recenzat de altfel albumul Moonlight Waltz. Prin prestatia lor italienii m-au cucerit definitiv. Prezenta scenica a Sonyei Scarlet mi-a adus aminte de liceu si de vremurile cand devoram efectiv filmele cu vampiri. Artista parea cumva din alta lume, a dansat, a scuipat sange, a ars o carte…Concertul s-a axat pe ultimul lor material, nu au lipsit Keeper Of Secrets, Sangue, Carmila, The Grand Guignol dar au lipsit din pacate piesele mele preferate Black Madonna si Figlio dela Lunna. Dupa concert trupetii au coborat in mijlocul publicului si am profitat de ocazie ca sa ii felicit. Mega Ultra Horns UP.

Multumiri sincere celor de la Stay Metal Forever pentru acest concert. Ma bucur ca exista organizatori si pentru acest gen de concerte, si sper sa organizeze cat mai multe. Cheers.

4 răspunsuri to “Theatre Des Vampires live in Wings Club”

  1. ceva video de acolo:

  2. Multumesc ;).

  3. Horns up, foarte tare, de Inopia parcă mai auzisem şi eu, de restul nu, pare că a fost un concert cât se poate de bun… se vede şi după clipuri. 😉

  4. Inopia este o trupa care chiar promite enorm. Nu prea sunt ei pe strada ta, dar poate nu ar strica sa le faci o vizita pe pagina de myspace.

    http://www.myspace.com/inopiainopia

Lasă un răspuns

