Arch Enemy – Yesterday Is Dead And Gone

Yesterday Is Dead And Gone este una dintre piesele care vor fi incluse pe viitorul album de studio Arch Enemy – Khaos Legions. Albumul va fi lansat de Century Media pe data de 7 iunie 2011.

9 răspunsuri to “Arch Enemy – Yesterday Is Dead And Gone”

  1. Sună bine, ca de obicei.

  2. Dap, Arch Enemy este o trupa care nu in general nu isi dezamageste fanii. Abia astept aparitia albumului.

  3. Angela se ingrasase. Daca pleaca in turneu, tre sa-si intre in forma. Extreme metal and boobs, every metalhead’s dream 😛

  4. Oho! Imi aduc aminte cand am descoperit-o pe Angela. O piesa clasica pentru metalul extrem:

    Si da extreme metal + boobs = love 😀

  5. Eu cred ca rnunt la concertul Machine Supremacy & Ensiferum pe motive de ”work overload”, posibile concedii si scoala. Sa-mi spui cum a fost 😀

  6. Daca ajung sigur o sa scriu un review. Sa vedem ce se mai intampla pana atunci, inca nu mi-am luat bilet. Imi e cam sila cand ma gandesc la Arenele Romane….

  7. Suna excelent, chiar fain de tot, pana o da in nintendo pe la 0:38. Vocea este acceptabila, chiar daca frizeaza usor grotescul. De remarcat pasajul 2:35-3:05 – foarte in forta, classy, totusi devoalat de solo-ul final – simplist, nestudiat si cu un sunet demn de IMN 90’s.

  8. Vocea este buna pentru genul abordat, cred ca in cazul asta „frizeaza grotescul” este considerat un compliment :D. O piesa ceva mai reusita este Ravenous pe care o gasesti in comentariul de mai sus.

    Altfel referirea la IMN imi provoaca unele nostalgii, de altfel weekendul trecut am fost in orasul meu natal si am dat iama prin casetele din anii 90. Probabil o sa fac la fel si in weekendul care vine :D.

  9. :)))))))))) Buna comparaţia cu nintendo, sunt de acord că se putea, şi mă şi aşteptam la mai mult, dar rar e ceva perfect.

Lasă un răspuns

