Jonah Hex

Bazat pe benzile desenate cu acelasi nume Jonah Hex este un film de actiune fara prea multa substanta dar destul de captivant. Povestea este simpla: Jonah Hex este un soldat in armata sudista, generalul Turnbull este ofiterul rau care omoara nevinovati, distruge spitale si alte alea, Jonah se revolta si ii este ucisa familia el insusi fiind aproape ucis (sau chiar omorat pe bune nu am inteles foarte clar). Important este ca Jonah este salvat de indieni iar experienta „near death” i-a adus niste puteri paranormale. Filmul are foarte multe impuscaturi si intr-un rol secundar apare Megan Fox.

La fel ca in cazul tuturor filmelor inspirate din comicbooks este evident ca nu putem avea mari pretentii de la Jonah Hex. Eu nu reusesc sa iau in serios personajele acestor filme si ma lasa rece caracterele gen Dr Evil. Desi nu este credibil filmul puncteaza excelent la capitolul distractie: actiune, impuscaturi, replici haioase, Megan Fox. Excelent pentru omorat vremea. Am spus ca e cu Megan Fox?

5 răspunsuri to “Jonah Hex”

  1. Am eu impresia sau Megan Fox aduce pe undeva cu Oana Zavoranu?

  2. Bazat e un pic cam…mult spus.

    PS: Scott Pilgrim a fost fain.

  3. Și Ghost World a fost bun. Și a History of Violence. Și American Splendor. Și Old Boy. Și Ad Vitam mi-a plăcut mult la vremea lui, dar nu știu ce aș mai crede acum. Ok, încep să mă fac de rușine. Totuși, just saying.

  4. @Night Elf – nu as zice, Megan arata bine – Zavoranca….

    @Alin – Din filmele enumerate de tine am vazut doar Old Boy. Old Boy mi-a placut foarte mult, dar din seria respectiva mi-a placut mai mult Sympathy For Lady Vengeance. O sa caut si restul de filme.

  5. Vazut, dar filmul e un plictis.

Lasă un răspuns

