The Original Evil Returns – Alice Cooper live la Arenele Romane

Daca as fi fost intrebat la inceputul anilor 90 despre portretul robot al rockerului „adevarat” as fi raspuns fara ezitare Alice Cooper. Pe numele sau adevarat Vincent Furnier, Alice Cooper a insemnat intotdeauna mult mai mult decat muzica, Alice fiind un personaj in adevaratul sens al cuvantului. Concertele sale contin o doza importanta de teatralitate ele fiind mult mai mult decat o simpla insiruire de piese intrerupte cand si cand de un „Love You Bucharest”. Au trecut deja 4 ani de la primul concert Alice Cooper in Romania (BestFest 2007) dar iata ca in 2011 „cosmarul” ajunge la Arenele Romane.

La 19:30 veteranii de la Iris au urcat pe scena in fata unui public destul de restrans (se vorbeste de 2000 – 2500 de persoane) si destul de apatic. Iris a cantat fara prea mare tragere de inima timp de aproximativ 50 de minute iar publicul nu a fost nici el foarte entuziasmat de prestatia trupei dar atmosfera s-a mai destins in partea a doua a showului, cand au fost interpretate hituri ca Somn Bizar, Pe Ape, Strada Ta, totul culminand cu o Floare de Iris care mie personal imi da fiori la fiecare auditie.

Daca Iris au dezamagit intr-o oarecare masura, Alice Cooper a fost din toate punctele de vedere la inaltime. Avand in spate o cariera de peste 40 de ani, Alice a aratat tuturor ca timpul nu a trecut degeaba peste el si ca la varsta lui nu este un artist „obosit”. Timp de 90 de minute au fost interpretate aproape numai hituri, setlistul cuprinzand peste 20 de piese. Recuzita a fost si ea la inaltime: publicul a fost „bombardat” cu dolari in timpul piesei Million Dollar Babies, la Feed My Frankenstein a aparut pe scena un monstru gigant, au fost lansate baloane cu confetti la School’s Out si nu au lipsit nici sarpele boa sau ghilotina. Trupe care au arborat steagul Romaniei s-au mai vazut, am mai vazut chiar si trupe imbracate cu tricoul nationalei de fotbal (apropo jenibil meciul cu Paraguay), dar nici o trupa nu a integrat mai bine aceste elemente decat a facut-o Alice Cooper in piesa Elected. Fara discutie Alice Cooper a oferit unul dintre cele mai reusite concerte din ultima vreme dar uitandu-ma pe calendar am senzatia ca o sa fiu la fel de extaziat si la urmatoarele evenimente. Horns Up.

18 răspunsuri to “The Original Evil Returns – Alice Cooper live la Arenele Romane”

  1. Ador tot ce tine de perioada in care descopeream rockul – inceputul anilor 90 – iar Alice a fost printre primii descoperiti atunci. Mie mi se pare ca omul asta suna exact ca atunci, iar de aratat, avand in vedere ce viata a dus, arata chiar bine. horns up for Alice ! (PS – n-am fost la concert ca mi-s pe alte meleaguri acum, dar cum ziceai, vara de-abia a inceput)

  2. Da,Night Elf,ai perfecta dreptate.Exact asta am simtit si eu,pt asta m-am dus,sa-mi indeplinesc visul adolescentei.Cu Alice am inceput si mi-a marcat tineretea intr-un asemenea hal incat aveam camera plina de postere cu el si caram casteta cu Trash pe la toate petrecerile pe la care mergeam,spre disperearea unor colegi de-ai mei.Anii au trecut,gusturile mele s-au diversificat dar muzica lui a ramas aceeasi in inima mea si marti seara am fost la cativa metri de cel care m-a initiat in tainele rock-ului. Un concert sublim,de neuitat.Merci Garm pt ca ai postat cantecul asta. Si acum imi da fiori cand il ascult.

  3. @Night Elf – Eu l-am descoperit ceva mai tarziu, am inceput clasic – Queen, Metallica, Iron Maiden….dar Trash a devenit repejor unul dintre albumele mele preferate.

    @Darmoth – Poison este una dintre piesele mele preferate, meritul pentru filmarea excelenta le apartine celor de la iConcert.ro. Si eu aveam un poster cu Alice pe perete, parca il vad si acum – tinea in mana o ghilotina in miniatura.

  4. 🙂 astept ” recenzia ” de dupa

  5. Offtopic – Garm, mergi la Sabaton pe 2 iulie?

  6. Nu cred dar merg aproape sigur la Judas + Whitesnake pe 3.Tu?

  7. Eu nu-s fan, dar am tot respectul pentru aportul adus genului.

  8. @Garm – eu merg. Ar fi meritat si Whitesnake / Judas dar o iau din loc din nou duminica aia.

  9. L-am ratat in 2007. Mi-a parut rau. Mi-a parut si mai rau dupa ce am vazut inregistrarea. Si la varsta lui… nu prea mai speram sa-l vad. Ceea ce ar fi fost foarte trist, avand in vedere ca e una din cele mai mari obsesii muzicale pe care le-am avut vreodata – e acolo, foarte sus, cu Aerosmith si Motorhead

    Am avut exact aceeasi senzatie la Iris – mi-au parut lipsiti de viata, pur si simplu nu mi-au lasat impresia ca o fac cu placere… Si sa ma ia dracu’, da’ alaturarea Floare de Iris/ I Love the Dead mi se pare mai mult decat nefericita. Poate ca am eu o minte bolnava, da’ din momentu’ in care am aflat ca sunt ei in deschidere n-am putut sa ma gandesc la altceva in afara de cum suna cele doua piese intercalate… iar cand noi nu vom mai fi… I love the dead!

    Alice Cooper… se plangea ca e greu sa mai socheze lumea, ca CNN-ul e mai socant decat spectacolele lui. Well… I was shocked! Nu de elementele spectacolului (am vreo 25 de DVD-uri cu concerte de-ale lui, atat chestii oficiale cat si filmate din public + ca dracusoru’ numit curiozitate nu m-a lasat sa nu caut setlistul, inregistrari din celelalte concerte din turneul asta), ci de cat de bun a fost. Din toate concertele/ bucatile de concerte din ultimii ani pe care le-am gasit pe net, eu trasesem concluzia ca s-a deteriorat fizic, s-a ramolit, nici nu mai suna grozav. Pe de o parte, de-abia asteptam concertul – pentru mine foarte probabil ca va ramane cel mai important eveniment al anului… Pe de alta parte, asa ma temeam ca o sa plec dezamagita… Asa ca am avut o mare surpriza martea trecuta. Wow! Si ma bucur ca a bagat Brutal Planet, Hey Stoopid sau Halo of Flies care imi plac de mor. Pacat ca piese ca The Awakening, The Ballad of Dwight Fry, Desperado, Dirty Diamonds sau From the Inside n-au mai facut setlistul totusi…

    Deeeci… ce mai e pe calendar? 😀 Eu mai am bilete la Rock the City, Bon Jovi, Amon Amarth. Maine as vrea sa reusesc sa imi iau la Helloween (ziua#1 de Artmania) si Amorphis. Azi am avut un singur Germanos in cale si mi-au zis ca nu au decat la Bon Jovi. Mi-ar mai placea sa merg si la UDO si la In Flames.

    PS – E Billion Dollar Babies (nu Million)

    PS#2 – Ti s-a mai plans cineva ca s-ar fi imbolnavit feedul de deces? 😕

  10. @Krossfire – Corect, este un artist extrem de influent.

    @Night Elf – Imi pare chiar rau ca nu ii vad pe Sabaton, dar nici Mike nici Papa Roach nu ma intereseaza in mod deosebit deci.,.. Oricum astept sa ne povestesti cum a fost 😀

    @Brontozaurel – Eu nu ma gandesc asa departe – pentru mine urmeaza Judas/Whitesnake (sper ca mai gasesc bilete), la Bon Jovi cred ca renunt pentru ca biletele Golden Circle mi se par scumpicele iar in spate nu stiu daca are rost sa ma agit. Toamna incepe pe 9 septembrie cu Samael + Keep Of Kallesin. O sa incerc sa vad care e faza cu feedul :).

  11. Tocmai am aflat ca s-a mutat intregul Rock the City in piata Constitutiei.

  12. Asta e o veste buna, Prefer un concert in centru unui concert la Romexpo datorita accesului mai lejer. Cea mai buna veste pe ziua de azi 😀

  13. @Garm – eu unul nu mai stiu ce sa cred. Pe site-ul oficial Sabaton apare Bucharest, 02.07.11, in cadrul Rock the City. Dar chiar azi am sunat la Eventim, vrand sa imi iau bilet – si avand experiente neplacute in ultima vreme consider ca un double check nu strica – si gagica respectiva mi-a zis ca la ei nu a ajuns informatia ca trupa Sabaton ar canta la Bucuresti. Adevarul e ca nu apare nici pe siteul festivalului nici pe siteul Eventim. Mie nu-mi miroase bine.

  14. Pe site-ul Eventim scrie Mike And The Mechanics, Papa Roach + More, si probabil gagica respectiva nu stie trupele din „More”. D&D sunt totusi o firma serioasa, dar ca sa double check ai putea sa ii suni (sa le scrii) http://dd-east.ro/evenimente-si-concerte/

  15. @Garm – s-a rezolvat, am vorbit cu ei, Sabaton vor fi prezenti. \m/

  16. Da, sambata cealalta, 2 iulie.

  17. Gata si cu Lake-ul 🙂

Lasă un răspuns

