Falloch – trailer pentru albumul de debut

Trupa scotiana Falloch va lansa pe data de 26 Septembrie 2011 albumul de debut, material intitulat „Where Distant Spirit Remain”. Muzica trupei este un amestec de Metal, Post-Rock si Folk, Falloch citand ca influente nume ca: Alcest, Agalloch, Primordial dar si Yann Tiersen. Materialul a fost inregistrat in 2010 si a fost produs de Ronan Chris Murphy (Ulver, King Crimson).

6 răspunsuri to “Falloch – trailer pentru albumul de debut”

  1. Urechilor mele le place ce aud in astea 2 minute 🙂

  2. Este o muzica foarte placuta, am prins cateva piese la Studio Rock acum 2-3 saptamani.

  3. Nu suna rau deloc, desi dupa ce mi-a amintit biro de ei, sunt blocat intr-o pasa dubioasa Deine Lakaien 😛

  4. Deine Lakaien? Am auzit de ei, dar nu i-am ascultat inca. Sunt gotici?

  5. Da, din pacate..dar suna foarte bine live:


    http://www.youtube.com/watch?v=3IXFjlege_0 (ne live)

  6. Destul de cool, trebuie sa aprofundez subiectul :).

Lasă un răspuns

