Kruna 1: Altar Of Plagues

Kruna este un nou concept marca Donis Art, un concept care se va materializa printr-o serie de concerte ale unor trupe extrem de diferite intre ele dar toate adepte ale unor zone ceva mai avangardiste ale undergroundului mai mult sau mai putin metalic. Serile Kruna vor fi programate doar sambata si vor insemna 2 ore (19:30 – 21:30) de muzica buna intr-o locatie eleganta – Kulturhaus (Bucuresti).

Serile Kruna au debutat pe 1 octombrie cu un concert al trupei irlandeze de black metal Altar Of Plagues. Concertul a fost precedat de o serie de proiectii video, proiectii pe care va marturisesc ca nu am avut rabdarea sa le urmaresc cu atentie, irlandezii urcand pe scena in jurul orei 20:00. Trupa a profitat la maxim de cele aproximativ 80 de minute alocate pauzele dintre piese fiind extrem, extrem de scurte. Black Metalul propus de irlandezi este foarte interesant si din cate imi dau eu seama destul de original dar in acelasi timp am senzatia ca este destul de greu de reprodus live. Din punctul meu de vedere farmecul Altar Of Plagues este dat de pasajele atmosferice si de modul in care acestea contrasteaza cu partile agresive tipice black metalului dar tocmai acele pasaje s-au auzit foarte prost live. Chiar si in aceste conditii publicul a apreciat prestatia irlandezilor, trupa fiind rasplatita cu aplauze dupa fiecare piesa (mai rar vezi asta la concertele de metale). Pentru ca tot am amintit de public acesta a venit intr-un numar mai mare decat m-as fi asteptat, asta tinand cont si de faptul ca pe o alta scena din Bucuresti concerta In Flames.

In ciuda problemelor de sonorizare, care nu cred ca pot fi imputate cuiva, eu ma declar multumit de Kruna 1. Salut initiativa organizatorilor de a aduce in Romania si trupe care se indeparteaza de sabloanele standard ale genurilor metalice si o sa fac tot posibilul sa ajung si la editiile urmatoare. Am senzatia ca o sa descopar multe alte lucruri interesante.

2 răspunsuri to “Kruna 1: Altar Of Plagues”

  1. Dragut, desi nu ma asteptam sa se organizeze in Kulturhaus 🙂

  2. Kulturhaus este o locatie destul de primitoare pentru metale. Acolo am vazut si Tim Owens, au fost si Riverside. Clubul e ok, e in centru…

Lasă un răspuns

