Kruna 2: Kwoon

In-cre-di-bil!!! A doua editie a serilor Kruna a constituit pentru mine o adevarata revelatie in materie de muzica rock. Trebuie sa va marturisesc ca pana acum cateva zile habar nu aveam cu ce se mananca Kwoon, ca post-rockul in general nu imi era un termen foarte familiar si ca singurele motive pentru care am ajuns aseara la concert au fost numarul redus de concerte de luna asta si promisiunea pe care mi-am facut-o dupa concertul Altar Of Plagues ca o sa incerc sa fiu prezent la cat mai multe evenimente din seria Kruna.

Inarmat cu multa bunavointa si cu 2-3 piese Kwoon ascultate pe youtube am ajuns in Kulturhaus undeva cu putin inainte de ora 20:00. Am cumparat un CD si dupa ce am sorbit la repezeala un Ice Tea de la bar mi-am cautat o pozitie buna pentru urmarit concertul, francezii urcand pe scena putin dupa ora 20:00.  Kwoon a reusit destul de repede sa ma/ne introduca intr-o alta lume, trecerea de la atmosfera extrem de linistita a inceputurilor de piesa la agresivitatea (probabil nu este cel mai potrivit termen) sfarsiturilor avand un efect aproape hipnotic. Imi este greu sa descriu exact ce am simtit la acest concert dar va marturisesc ca dupa doar o ora de concert am devenit fan Kwoon. Va mai spun doar ca bisul acestui concert a fost unul dintre bisurile pe care mi le-am dorit cel mai mult in ultima vreme (efectiv 60 de minute era prea putin) si ca daca tura trecuta m-am plans de unele probleme de sonorizare de data acesta totul a fost ok (minus situatia cu amplificatorul care a trebuit inlocuit dupa prima piesa – dar nu se pune).

Pentru cei care nu au fost pe faza sambata seara si pentru cei care nu au auzit inca de Kwoon va las cu o secventa live filmata de Vlad Dracul si cu I Lived On The Moon – cea mai cunoscuta piesa a trupei.

Un răspuns to “Kruna 2: Kwoon”

  1. bro, cam tarziu, dar mai bine mai tarziu decat niciodata 🙂

Lasă un răspuns

