Rev Raptor Tour 2011

Holy Moly …. concertul s-a terminat deja de aproape 45 de minute si eu inca nu mi-am revenit. Incerc sa imi aduc aminte cand am iesit ultima oara atat de entuziasmat de la un concert – nu stiu daca UDO a oferit in seara aceasta cel mai reusit concert bucurestean din 2011 dar intre cele la care am fost eu este cu siguranta in top 3.

Sevenfield, trupa de deschidere, mi-a placut mult mai mult decat m-as fi asteptat. Probabil v-ati prins din cronicile precedente ca metalcore-ul nu este exact stilul meu preferat dar cu toate acestea norvegienii mi-au lasat o impresie extrem de placuta. Nu m-a impresionat atat de mult muzica trupei cat atitudinea de trupa mare pe care Sevenfield a aratat-o pe scena. Trupa nu a fost deloc complexata de statutul de opening act si a oferit publicului din Silver Church un show excelent, punctul culminant fiind momentul in care trupetii au ridicat un pahar de tuica in sanatatea publicului din Romania. Per total Sevenfield au fost o alegere excelenta pentru deschiderea acestui concert si probabil ca vor reveni peste 3-4 ani dar in calitate de cap de afis. Horns Up.

La ora 20:45 scena a fost preluata de trupa lui UDO Dirkschneider, moment in care publicul a explodat pur si simplu. Am ramas impresionat de energia pe care o are acest om la aproape 60 de ani si de numarul de hituri pe care le-a inregistrat in cariera sa: Rev Raptor, Leatherhead, Dominator, The Bogeyman, Man And Machine, Two Faced Woman, I Give As Good As I Get, clasice Accept: Screaming For A Love-Bite, Princess Of The Dawn, nemuritoarele Metal Heart si Balls To The Wall….Showul a inclus un excelent solo de chitara, moment care a inceput pe scena dar a continuat in mijlocul publicului (la propriu) plus unul de tobe. Publicul (chiar daca mai mic ca la Amorphis) a umplut sala si s-a comportat exemplar. Datorita mediei de varsta ceva mai inaintate au lipsit moshpiturile si crowdsurfingul dar s-a cantat si s-a dat din cap pe majoritatea pieselor. Eu unul va spun sincer ca am trait acest concert la maxim: am cantat, am dansat, am aplaudat, am urlat si inca sunt ragusit. Cele 135 de minute au zburat efectiv si daca tot am ajuns aici o sa remarc ca UDO a sustinut probabil cel mai lung concert din cele pe care le-am vazut anul acesta – si este remarcabil faptul ca in ciuda lungimii setlistul a inclus numai hituri. Mega Horns Up.

Despre aspectele organizatorice numai de bine: accesul lejer, programul a fost respectat cu o precizie nemteasca, sonorizarea a fost din punctul meu de vedere foarte buna la fel si jocurile de lumini. Un sincer Horns Up pentru Promusic pentru ca au reusit sa organizeze unul dintre cele mai reusite concerte din 2011.

6 răspunsuri to “Rev Raptor Tour 2011”

  1. Sorţii m-au ţinut departe. Mulţam fain de împărtăşire, tătuţule! 🙂

  2. Poate data viitoare :).

  3. calu de la iasi - no ovaz Says:

    La multi ani mai nea Cojo , te-ai mai ingrasat? mai tii burta pe masa? … sa fii sanatos si sa ai parte de tot ce-ti doresti.

    LA MULTI ANI FHA

  4. La multi ani Cojo, ai mai slabit? S-a dreptat deshtu?

  5. Mersi mult nea calu. Cred ca am mai slabit 😀

  6. @Apelsaft – e in curs de indreptare :))

Lasă un răspuns

