Nightwish – Storytime

O cronica a albumului Imaginaerum puteti citi pe Bangyourbrain.

7 răspunsuri to “Nightwish – Storytime”

  1. Filmul e simpatic, neobişnuit de vesel, iar melodia nu e nici e rea… când or să scape de „fantoma” Tarja cred că Nightwish ar putea redeveni o trupă care şi prinde, pentru că muzică ştiu. Intru, acum că mi-am spus părerea, să arunc o privire şi pe cronică.

    Sărbători fericite şi La Mulţi Ani!

  2. Eu zic ca acest album ar trebui sa ii scape de fantome. Din punctul meu de vedere este cel mai bun album Nightwish.

    Sarbatori fericite si tie!

  3. E bine, pentru ca nu eram atat de convins de el si chiar voiam sa-i faca cineva care e mai ”into Nightwish” cronica.

  4. Nu am fost foarte „into Nightwish” in ultima vreme, dar Imaginaerum chiar m-a impresionat. Il am in heavy rotation de 2-3 saptamani, il ascult cel putin de 2 ori pe zi.

  5. Cronica negativa de pe Metalfan (unde era trecut pe locul 2 la capitolul ratarile anului 2011, dupa Lulu) m-a facut sa caut albumul si sa pun urechea pe el.Contrar asteptarilor e un album foarte bun, n-o fi el albumul anului dar nici de trecut la ratari nu e.Foarte divers, insertiile jazzy m-au dus cu gandul la coloana sonora a „Twin Peaks”-ului iar fazele western la „Pentru un pumn de dolari”.
    Mi-a placut cronica ta de pe Bangyourbrain.

    Sarbatori fericite si La multi ani !

  6. Cronica de pe metalfan mi s-a parut si mie exagerata, daca e sau nu albumul anului tine evident de gusturi dar daca esti un pic obiectiv nu ai cum sa il consideri un esec.

    Sarbatori fericite si tie si un an nou de senzatie !

  7. Un an nou fain, sa nu uit:)

Lasă un răspuns

