La Multi Ani 2012!

La cumpana dintre ani doresc sa va urez un an nou fericit si plin de impliniri. Va multumesc ca ati ramas alaturi de mine in ciuda faptului ca am scris destul de putin, sper ca in 2012 sa am mai mult timp si mai multa inspiratie.

Avand in vedere ca am ajuns la ultimul post din 2011 (probabil ca pentru voi o sa fie primul pe 2012 :D) m-am gandit ca nu ar fi rau sa incheiem anul (sau sa il incepem pe cel nou) cu un set de piese „de caterinca”. Enjoy!

La Multi Ani!

6 răspunsuri to “La Multi Ani 2012!”

  1. Să trăieşti şi numai bine să ai, tătuţ metalifer!
    Steel Panther rocks la greu, he-he!
    La mulţi ani metaliferi, dragule!

  2. Haha, mă aşteptam la mai rău. Au umor, dar cîntă bine, mai ales ultima piesă, merge şi de colindă, cu capra.

    La Mulţi Ani!

  3. La multi ani si tie si un an nou catmai bun. Pentru mine despartirea de 2011 se poate rezuma la modul urmator: http://www.gagbay.com/gag/goodbye_2011-9904/
    Sa speram ca asta o sa fie altfel.

  4. @Drace – Milking The Goat Machine este trupa de care ti-am vorbit ultima oara cand ne-am vazut. Am promis de atunci ca ii pun pe blog, dar am tot uitat.

    @Night Elf – tre sa fie mai bine 🙂

  5. HAPPY NEW YEAR !!!

  6. Nu mai e cumpana intre ani, deci bine ai revenit 🙂

Lasă un răspuns

