Lacuna Coil – Trip The Darkness

Pe Bangyourbrain gasiti o cronica a albumului Dark Adrenaline (2012).

7 răspunsuri to “Lacuna Coil – Trip The Darkness”

  1. Eu o sa raman fan al piesei Unspoken si cam atat (nu fan al trupei, din pacate). Varianta acustica mi se pare cea mai misto 🙂

  2. Am albumul de ceva zile da n-am apucat inca sa pun mai temeinic urechea pe el.Dupa doua-trei ascultari nu m-a dat pe spate nimic.Oricum eu inca-s nostalgic dupa ceva gen „In a Reverie”.Da’ asa-s eu, mai paseist…

  3. @Krossfire – nici eu nu am fost fan al trupei dar mi-a placut destul de mult pe vremuri, acum sunt doar fan Cristina 🙂

    @Doomekus – exact asa simt si eu. albumul nu e rau, se vede ca e lucrat dar parca lipseste ceva. Ultima piesa e mai aproape de stilul vechi,

  4. Mi se pare un album excelent, foarte bine produs, tipa nu are doar voce, dar arată şi bine, bănuiesc că au şi vânzări, sau cel puţin că muzica lor se găseşte pe foarte multe tablete, i-mere şi alte smartphones în culori vii, dar mie nu-mi place absolut deloc genul ăsta de muzică. Prefer să mă uit 5 minute la pereţi în linişte, decât să mai ascult încă o dată Lacuna Coil.

  5. Haha … dap e si asta un punct de vedere :D. Ce se mai intampla pe scena metalifera din Spania?

  6. Nimic, nimic 🙂 ?

  7. Nu prea am mai avut timp de scris iar timpul pe care l-am avut l-am folosit mai mult pentru bangyourbrain – stiri, concerte, cronici de concerte. Am insa cateva subiecte pe teava, unul probabil chiar zilele astea.

Lasă un răspuns

