Running Wild – I Am What I Am

Detalii pe Bangyourbrain .

9 răspunsuri to “Running Wild – I Am What I Am”

  1. Un album bun, mai ales ca 2012 e un an secetos pana acum din punctul de vedere al albumelor de calitate. „Me & the boys” e favorita mea, chiar daca e atipica.

  2. Seceta este cam mult spus: Alcest, Eluveitie, Lamb Of God, Blessed By A Broken Heart, Primal Fear, Lullacry, L’ame Immortelle, Mono Inc (un EP), Lyriel…. sunt destule albume de calitate chiar daca nici unul nu este o capodopera.

  3. Eluveitie a fost o dezamagire pentru mine, doar A Rose For Epona salvat albumul. Mono Inc, da, un EP bunicel, dar mai slab decat materialele anterioare. Primal Fear are un album solid, poate cel mai bun de anul acesta. A, si DragonForce mi-a mai placut. Restul nu am apucat sa le ascult, o sa le caut.

  4. Garm: Sa nu uitam de Sabaton 🙂

    Altfel da, e ok albumul Running Wild si, pentru ca mi-ai amintit, o sa-l mai ascult de vreo doua ori azi (ramasese pierdut pe undeva). La prima auditie mi s-a parut un fel de one man show (n-ar fi primul, dar na…)

    Totusi, e bine: Rolf is back!

  5. Nu pot spune ca e vreo minune, dar imi place noul Running Wild.

    Si noul Primal Fear asa mi-a intrat pe sub piele… 🙂

  6. @inexprimabil – Alcest este cred cel mai tare dintre ele. Este un stil mai avangardist (nu stiu daca te prinde) dar e un album beton.

    @Krossfire – nu uitam nici de Sabaton, dar eu nu am apucat sa-l ascult inca.

    @brontozaurel – In caz ca ti-a scapat ceva iti recomand si tie albumele pe care i le-am recomandat lui inexprimabil. Poate cine stie….

  7. Zilele astea ma gandeam cat de profund subapreciati sunt Running Wild si nu numai ei. Cred ca dau drumul la o leapsa pe tema 🙂

  8. Hmm… n-as zice ca sunt chiar ‘profund subapreciati’. Au avut o cota destul de buna in perioada lor de glorie ….

  9. Un album tipic RW, se infige bine in ureche da’ parca mi-era dor de niste tempouri mai ridicate, de niste traforaj viteza…

Lasă un răspuns

