James LaBrie – Back On The Ground

Solistul trupei Dream Theater a lansat la sfarsitul lunii trecute un nou material de studio, Impermanent Resonance. Albumul este ceva mai comercial in comparatie cu materialele DT – lipsesc piesele lungi, refrene memorabile, intalnim si o doza de melodic death metal (bateristul Peter Wildoer are ceva experienta in domeniu). Piesa pe care v-o prezint astazi este una de referinta pentru acest album, dar va recomand intregul material si in special Agony, Amnesia si Say You’re Still Mine.

5 răspunsuri to “James LaBrie – Back On The Ground”

  1. In Dream Theater, la fel ca in Stratovarius, solistii vocali mi s-au parut intotdeauna un punct slab (nu suficient de slab cat sa fie deranjant, dar slab in comparatie cu instrumentatia). Probabil ca domnul LaBrie nu va fi prea curand in playlist-ul meu. Nu de unul singur, cel putin 🙂

  2. Man, fa un efort, sacrifica o ora, si asculta albumul. Suna bine, bine de tot. La DT partea vocala ti se pare punctul slab pentru ca trupa se axeaza pe tehnica instrumentala, piesele sunt foarte complexe si vocea e trecuta la „si altele”.

    La Stratovarius aceasi chestie, Tolkki nu vroia sa fie eclipsat de vocal… mie oricum trupa aia mi se pare proasta. Apropo de Tolkki – dupa Stratovarius si Revolution Renneisance omul in sfarsit a dat lovitura cu Avalon. Si nu stiu cum sa iti zic dar e mult peste ultimele 3 Avantasia….

  3. Avalon suna bine. Tot de la tine am prins recomandarea. Problema e ca vocile lor in sine (si a lui LaBrie si a lui Koltipeto) mi se par banale. Bonus, la Koltipeto e si accentul ala oribil.

  4. Precedentul „Static Impulse” (2010) mi s-a parut la vremea aceea
    cu mult peste „Black clouds”-u DT aparut cu un an inainte.N-am apucat s-ascult inca I.R. da’ m-ai facut curios…

  5. Asculta-l ca merita…

Lasă un răspuns

