Dropkick Murphys and Bruce Springsteen – Rose Tatoo

Dedicatie pentru amicul Krossfire

4 răspunsuri to “Dropkick Murphys and Bruce Springsteen – Rose Tatoo”

  1. Dacă este o trupă pe care vreau să o văd live, Dropkick Murphys este numele ei. Parcă cel mai recent disc nu e atât de catchy, deşi The Boys Are Back rulează foarte fin.

  2. Mie imi plac cam jumatate dintre piese, preferatele mele fiind piesa de mai sus si ultima. Din pacate am ascultat doar ultimele doua albume, dar asta imi place mai mult ca ala de dinainte…

  3. După mine vârful carierei lor este Blackout din 2003. Uitasem: pe lângă DM aş mai vrea să văd şi Rancid. 😀

  4. Sincer, suna mai misto originalul fara Bruce, dar pentru ca imi e dedicata, o sa o ascult la boxe…sa simta si colegii de birou :))

Lasă un răspuns

