Lingua Mortis Orchestra feat Rage – Lament

Albumul Lingua Mortis Orchestra marcheaza debutul discografic al proiectului cu acelasi nume, proiect care se vrea o varianta symphonic-metal a grupului Rage. Albumul suna destul de bine pentru un debut, eu il consider un debut chiar daca trupa mama a editat peste 20 de materiale de discografice, dar este loc de mai bine. Senzatia mea este ca anumite piese au fost „inraite” pentru a evita o eventuala eticheta de „sell out”, Cleansed By Fire fiind un exemplu foarte bun in acest sens. Piesele care au scapat de acest „tratament” suna ceva mai bine si, daca se umbla putin la dozarea influentelor, Lingua Mortis Orchestra ne poate rezerva multe surprize placute in viitor.

PS. De notat faptul ca Rage nu sunt la prima incercare de acest gen, trupa lansand albumul Lingua Mortis intr-o perioada in care nu multe trupe ”grele” se gandeau la asa ceva (1996).

5 răspunsuri to “Lingua Mortis Orchestra feat Rage – Lament”

  1. Suna chiar bine…imi aduce aminte de Avantasia. Cu Rage nu m-am omorat niciodata.

  2. Nici eu nu m-am omorat cu Rage, au avut cateva piese mishto dar cam atat.

  3. Hopa! Faina surpriza! Ia sa mai sap putin in directia asta… 😀

    [cu o adresa de yahoo pentru care nici nu mai stiu parola pentru ca nu mai pot cu cea de gmail fara sa ma loghez]

  4. Poti sa sapi putin si in directia Rage (trupa mama), poate cine stie… Eventual ai putea sa incepi de aici:

  5. Rage mi s-au parut mereu genul ala de trupa care-si face treaba bine, dar nu iese cu nimic in evidenta. Genul de trupa pe care o poti pune lejer in playlist, dar nu-ti produce fiori/spasme/trairi metaliste.

Lasă un răspuns

